Klantverhaal Haper aanhangwagens.
"36 sollicitaties in het eerste kwartaal."
"In het eerste kwartaal kwamen er 36 sollicitaties binnen op de twee openstaande functies. Hiervan werden 3 mensen aangenomen."
HAPERT Aanhangwagens is een vooraanstaande marktleider die al meer dan 50 jaar garant staat voor de productie van aanhangwagens. Hun onophoudelijke groei benadrukt het belang van een voortdurende zoektocht naar nieuw talent om aan de groeiende vraag te voldoen en stagnatie in de productie te voorkomen.
HAPERT aanhangwagens blijft gedreven om de beste kwaliteit te leveren aan hun klanten en tegelijkertijd nieuwe medewerkers aan te trekken die deze ambitie delen. Het vinden van geschikte kandidaten die passen binnen het bedrijf en zijn waarden, is van cruciaal belang voor het handhaven van de leidende positie op de markt.
Ons partnership jaarprogramma is ontwikkeld om gedurende het hele jaar op verschillende manieren zichtbaar te zijn in diverse vormen van content en om de versterking van het werkgeversmerk te bevorderen.
In het eerste kwartaal gingen we voor een gesponsorde carrousel post op social media en hebben we een Google Ads-campagne opgezet voor het werven van een assemblage-medewerker. Een employer branding-video is gesponsord verspreid en de zoektocht naar een marketingmedewerker werd versterkt door middel van een testimonial-video en optimalisatie van vacatureteksten. Ten slotte koos HAPERT aanhangwagens voor volledige ontzorging door het toevoegen van onze recruitment-diensten.
- Hapert Aanhangwagens
In het eerste kwartaal kwamen er 36 sollicitaties binnen op de twee openstaande functies. Hiervan werden 3 mensen aangenomen. Voor het volgende kwartaal werd een nieuw plan opgesteld op basis van de data uit het eerste kwartaal. Er werd een nieuwe beeldbank geschoten, gevlogd, geblogt en er werden nieuwe 3-fasen campagnes uitgezet.