Schneider was op zoek naar een andere aanpak. De kandidaten die werden aangedragen voldeden niet aan het profiel en er was behoefte aan versterking uit de regio met de kwaliteiten om internationaal te kunnen werken met alles wat met logistiek te maken heeft. Een andere manier, op verfrissende wijze latent werkzoekenden aanspreken en proberen te verleiden tot sollicitatie aangevuld met de eerste selectie door een partij met kennis van zaken.
De vraag van Schneider was zo duidelijk dat we niet om dit advies heen konden. Zij wilden, zoals gezegd, een verfrissende manier van werven en in het proces daarna zelf geen werk hebben aan bijvoorbeeld het afhandelen van sollicitanten, het voeren van sollicitatiegesprekken en tot slot het maken van de juiste selectie voor de functie! Daarom adviseerden we onze 3-fasen campagne in combinatie met recruitment. Hiermee spreekt Schneider een veel grotere doelgroep aan met de vacature én worden ze ook nog volledig ontzorgt in de selectieprocedure door onze recruiters.
Albert Pustjens - Managing Director Schneider Expeditie
Deze nieuwe manier van werven was precies waar Schneider Expeditie BV naar op zoek was. Zo vertelt Albert in zijn Google Review: “We hebben nu 3 maal een campagne gevoerd om personeel aan te trekken. Alle 3 keren was deze succesvol en hebben we ons team kunnen uitbreiden met 3 ervaren mensen.” Dankzij de 3-fasen campagnes wisten we de juiste doelgroep te bereiken én kon ons recruitmentteam de juiste kandidaat voorstellen bij Schneider Expeditie BV.
"Ik heb Rob en Harm leren kennen als echte professionals. Hun goede babbel werd als snel waar gemaakt. We hebben nu 3 maal een campagne gevoerd om personeel aan te trekken. Alle 3 keren was deze succesvol en hebben we ons team kunnen uitbreiden met 3 ervaren mensen. Deze zijn nu werkzaam in 2 totaal verschillende functies binnen ons bedrijf, dit naar volle tevreden van de werknemers zelf en uiteraard van Schneider Expeditie BV."
Albert Pustjens
Managing Director
Schneider Expeditie BV